ABONMA KOMEDIJA 2016-17
POVABILO K VPISU V GLEDALIŠKA ABONMAJA 2016/17 ZA NOVE ABONENTE
V juniju 2016 smo k obnovitvi abonmajev povabili dosedanje abonente, tokrat vabimo k vpisu ljubitelje gledališča, ki bi želeli postati naši abonenti.
Od ponedeljka, 26., do petka, 30. septembra 2016, od 14. do 17. ure vabimo NOVE abonente k vpisu v oba gledališka abonmaja – ABONMA DRAMA/KOMEDIJA in ABONMA KOMEDIJA.
Vpis bo pri blagajni Gledališča Park.
Dobrodošli v novi sezoni!
PROGRAM ABONMAJA KOMEDIJA 2016/17
Gledališče Park, oktober 2016
Vinko Möderndorfer: NOSTALGIČNA KOMEDIJA, Slovensko ljudsko gledališče Celje
Igrajo: Anica Kumer, Evgen Car, Tanja Potočnik, Bojan Umek, Liza Marija Grašič, Aljoša Koltak.
intimna komedija o partnerstvu in družini, tekmovalna predstava Dnevov komedije 2016
Nostalgična komedija je preplet prizorov iz treh različnih obdobij v življenju nekega para, je življenjski obračun para, od katerega se vsak po svoje spominja istih dogodkov iz njunega skupnega življenja. Spoznamo ju kot mlad, zaljubljen par v zgodnjih srednjih letih, ko ustvarjata družino, in kot ostarel par, ki je uspel previhariti vse življenjske viharje. Spoznamo, kaj ju je združevalo in kaj razdruževalo, poglobimo se v njun odnos, težave in radosti njunega življenja. Komedija govori o različnih percepcijah življenja, vsak človek si zapomni svoje detajle, svoje občutke in reakcije, vsak dojema reakcije nekoga drugega drugače. Resnica ni nikoli objektivna. Je subjektiven pogled na posamezni dogodek in zato ima vsak človek svojo resnico. Nostalgična komedija predstavlja pogled na življenje, ki prehitro mine, na partnerske odnose, generacijske probleme med starši in otroki, govori o minljivosti in relativnosti našega bivanja. Kaj pustimo za sabo po svoji smrti? Je spomin, ki ga na svoje umrle ohranijo njihovi najbližji, sploh blizu resnici? Nostalgična komedija je intimna in močna zgodba o družini, družinskih odnosih, staranju in smrti, o življenju dveh posameznikov v različnih obdobjih njunega življenja.
„Rezultat solidnega teksta, korektne režije in predvsem zelo dobrih protagonistov je topla humorna miniatura, ki relativizira naše življenjske prioritete ter opozarja na pomen intimnih medsebojnih odnosov, ki so v obdobju potencirane hektičnosti bolj glamuroznih identifikacij postavljene na stranski tir, čeprav nas temeljno determinirajo.“ Peter Rak, Delo
Gledališče Park, november 2016
Neil Simon: MATILDA, POČAK!, ŠPAS TEATER
komedija po svetovni uspešnici
Samotarski nergač Vitomil Car (Ivo Ban) in njegov sumljivo pozabljivi (razen, ko gre za denar) partner Branko Cafuta (Alojz Svete) sta ostarela komedijanta, ki se jima po dvajsetih letih znova ponudi priložnost, da nastopita na televiziji. Ali bosta zavoljo dobrih starih časov, slave in honorarja zakopala bojno sekiro? Vitomilova nečakinja Matilda je ujeta v vrtinec norosti teh dveh ostarelih najstnikov – se bo njen trud splačal ali pa bo, zaradi trdoglavosti ponorelih dedkov komedije, vse splavalo po vodi? Premiera priredbe svetovne uspešnice Neila Simona, nominirane za nagrado Tony, bo v matični hiši oktobra 2016, zato fotografije še niso na voljo.
Gledališče Park, december 2016
CJ Johnson: Pasji dnevnik – CUCKI, Mestno gledališče Ptuj
čistokrvna in mešana pasja komedija
Pasji dnevnik (The Dog Logs) je ena zgodnjih upešnic sodobnega avstralskega dramatika Christopherja J. Johnsona, ki je v Avstraliji doživela premiero leta 2001.
Privlačnost Pasjega dnevnika je po eni strani v obravnavi vsakdanje problematike, ki nam je blizu – ljudje smo lastniki psov, poznamo lastnike psov, imamo radi pse, ali pa smo ljubitelji živali na splošno, skratka, skoraj vsak od nas se znajde vsaj v eni od omenjenih kategorij –, po drugi strani pa je tematika, s tem ko so pripovedovalci psi, postavljena v dovolj nenavadno obliko, da pritegne tako po človeški kot tudi po gledališko-umetniški plati. Psi pripovedujejo o sebi, obujajo spomine, izpovedujejo svoje ljubezenske težave, opisujejo uspešno reševanje problemov na delovnem mestu, premlevajo najnovejše čenče, glasno razmišljajo o tem, da se splača biti preračunljiv, ter negujejo svojo ekscentričost ... Pasji dnevnik je raznolik nabor različnih psov, ki se ne razlikujejo le po pasmah, temveč tudi po značajskih potezah, statusu, samopodobi, lastnikih in še čem.
Če povzamemo, vsi liki izražajo glavne značilnosti človeškega značaja. Pasji dnevnik je edinstvena mešanica humorja, tragedije, ostrine, nežnosti in romantike.
Gledališče Park, januar 2017
Gašper Tič: TRIO, Gledališče Koper
Igrajo: Uroš Smolej, Daniel Dan Malalan, Rok Matek.
glasbena komedija , tekmovalna predstava Dnevov komedije Celje, 2016
Predstava je prejela nagrado TANTADRUJ za gledališki dosežek celotne ustvarjalne ekipe, Rok Matek pa za igralske dosežke.
Donatella, Fiorella in Marija so sestre, ki jih v življenju poleg skupnega očeta (materi sta dve, sestri) druži še ljubezen do popevk iz petdesetih let prejšnjega stoletja in nastopanje pod skupnim imenom Trio Pupe. Za tokratni koncert se zdi, da bi lahko bil njihov zadnji skupni nastop, saj mineva v pričakovanju »izida« oporoke po očetovi smrti, od katere si (četudi obstaja možnost, da je oče del premoženja zapustil tudi materama in številnim ljubicam) atraktivna in dominantna Primorka Donatella obeta največji delež ter z njim možnost za »osamosvojitev« in solistično kariero. Čakanje na oporoko med ne več prav mlade sestre vnese nemir, znova vzniknejo stare zamere in zdi se, da med seboj kar tekmujejo v »strupenosti« in v tem, katera bo drugo bolj prizadela … Vse dokler vseh treh znova ne premaga sestrska ljubezen.
Glasbena komedija za tri igralce, zabavna v rimanih in narečno obarvanih dialogih, predvsem pa všečna s priredbami znanih napevov in popevk od petdesetih let.
„... Največji čar Tria je v energiji, iz katere je razbrati, da je predstava predvsem kolektivna stvaritev in da je besedilo napisal igralec, vešč gledališkega aparata, predvsem pa z odličnim poznavanjem odnosa med igralcem in publiko, sredstev doseganja komičnosti na odru ter vsebin in obdelav besedilne podlage, ki tovrstne učinke omogoči ...“ Anja Bajda, Primorske novice
Gledališče Park, februar 2017
JONAS, ŠPAS TEATER, Mengeš
Jonas podira rekorde gledanosti: v treh mesecih skoraj 80 ponovitev!
Režija: Lado Bizovičar.
Igra: Jonas.
Najbolj kontroverzen estradni zvezdnik v Sloveniji, dobitnik največ viktorjev in bolj skrivnosten od same skrivnosti! Nihče v deželi dvojine in fovšije ni počel več nenavadnosti, pustil močnejšega pečata in bolj karizmatično osvajal občinstva kot ravno Jonas Žnidaršič. Soustvarjal je Radio Študent, ‘švercal’ računalnike, spreminjal televizijo, učil nas je biljarda in predvsem ‘pecanja’, zdravil je na Kliniki Tivoli, izbiral prve ‘misice’ Slovenije, bil v prvih vrstah, ko smo spoznavali tehnologijo Appla in tudi ko so nas začarale prve komercialne televizije, ustregel želji po polovički in glasu ljudstva ... in … počel še marsikaj!
Najbolj skrivnosten slovenski zvezdnik bo končno spregovoril … o vsem, kar nas zanima, a ga nikoli nismo upali ali mogli vprašati. Vas zanima, kako je spreminjal življenja Slovencev? Kdo je Jonas? In kdo si ga to upa vprašati?
Gledališče Park,april 2017
Peter Quilter: GLORIOUS!, SNG Drama Maribor
Režija: Krešimir Dolenčić.
Igrajo: Nataša Matjašec Rošker, Žan Koprivnik, Alojz Svete, Milada Kalezić, Tim Ribič, Irena Mihelič.
Sočna, prisrčna in »odštekana« glasbena komedija Glorious!, nastala po sodobnem besedilu britanskega dramatika Petra Quilterja (2005), temelji na resnični zgodbi najverjetneje najslabše sopranistke vseh časov, Florence Foster Jenkins (1868–1944). Jenkinsova je bila namreč brez občutka za ritem in intonacijo, a je to ni ustavilo na poti do „uspešne“ solistične kariere – bila je edina „pevka“ brez posluha in tehnike, ki ji je z očetovim denarjem uspelo do zadnjega sedeža razprodati slovito newyorško koncertno dvorano Carnegie Hall. S kritiki pa je, docela prepričana o svojem talentu, samozavestno obračunala takole: „Ljudje lahko govorijo, da ne znam peti, nihče pa ne more reči, da nisem pela.“
Florence je v filmu upodobila dobitnica več oskarjev Meryl Streep, v mariborski odrski izvedbi pa je v tej vlogi Nataša Matjašec Rošker, o kateri je v Delovi kritiki Peter Rak zapisal:
„Da ima Nataša Matjašec Rošker izrazit smisel za humor, predvsem v smislu potencirane afektiranosti, karikature in izumetničene blaziranosti, je bilo razvidno že iz nekaterih njenih drugih vlog, tukaj pa je lahko ta svoj talent izrazila v popolnosti. In ga tudi je, uspelo ji je tudi s „petjem“, ki je res spominjalo na počen, kovin-ski, vreščeče kokodakajoč ter neartikuliran glas, seveda v izrazito profesionalni komedijantski maniri.“
„Predstava zdrži vse kritike presoje, ker je zabavna, jezik sodoben, tekoč, duhovit (v svežem prevodu Zdravka Duše), igralci pa vsestransko vešči vaudvillske igre. Odlično izbrana ekipa samih starih mačkov in enega novinca. Dobra ura sproščene zabave doseže vrhunce v neverjetnih pevskih in vseh drugih ekshibicijah-interpretacijah Nataše Matjašec Rošker.“ Melita Forstnerič Hajnšek, Večer
CENA ABONMAJA:
Možnost plačila na en, dva ali tri obroke.
CENA VSTOPNICE ZA IZVEN:
Abonma lahko plačate v enkratnem znesku (plačilni nalog, rok plačila: september 2016), v dveh obrokih (plačilna naloga, rok 1. plačila: september 2016, rok 2. plačila: november 2018) ali v treh obrokih (plačilni nalogi, rok 1. plačila: september 2016, rok 2. plačila: november 2016, rok 3. plačila: februar 2017).
Dobrodošli v novi sezoni!